Ellos

Shopping Shopping Shopping! Ja vad vore livet utan Shopping? Haha... nej men det är ju så kul att köpa nya saker till sig själv, familjen eller hemmet. Inte tala om presenter...

Fick i förra veckan ett supererbjudande från Ellos. Hela 40% rabatt på beställningen... Det var ju inte svårt att bestämma sig för Shopping eller inte.
Klickade hem massa fina saker och idag kom ett stort paket med posten. Allt levererades inte på en gång men det mesta i alla fall.

Vi ska ju flytta nu i veckan till vår nyrenoverade lägenhet, så ett par Hissgardiner till vardagsrummet var det första jag beställde.
Killarna är i väldigt stort behov av nya sängkläder och dom börjar dessutom bli kräsna. Så enklaste lösningen: Välj vilka ni vill ha. Ja det blev faktiskt bra, ett bäddset med grymma döskallar i lite tattoo stil.
Vi väntar ju även bebis och har knappt sparat någonting från Lokes och Loves garderober. Hittade det här urfina startsetet med Stars & Stripes. Älskar ju stjärnor så valet här var ju inte heller svårt.
Till sist var jag ju "tvungen" att tänka på mig själv ju... och sandaler har jag inga hela så ett par Gladiatorer blir perfekt till sommaren.
Beställde även lite som jag ej har med på bild, det vart ett par svarta spetsleggings, en svart amningsBH, cammoshorts till grabbarna och varsinna palestinascarfar fick dom också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0