Bugaboo - Paul Frank

I Tisdags var jag och Patrik ute på övningskörning. De som känner mig vet vad det betyder, för de som känner mig lite mindre eller inte alls kan jag berätta att när vi är ute och övningskör kommer vi alltid hem med något kul. Alltså jag frågar Patrik lite snällt om han vill ut och övningsköra, det vill han jämt, så sen ser jag till att vi hamnar på nå kul ställe. Ja där man kan shoppa alltså!
Jo men i alla fall så var vi ute på en roadtripp ända till Strängnäs. Gissa vad Patrik köpte till mig!?
En barnvagn, och inte vilken barnvagn som helst heller, utan en Bugaboo - Paul Frank.
Jag är så himla nöjd med den och nu står den i hallen och bara lyser!




Inte nog med det... När vi kom till Uppsala på vägen hem blev det lite shopping på Gränby C också.
Jag hittade en tunika och ett linne på Gina Tricot. Måste ju ha lite större överdelar för magen växer så det knakar.
Patrik hittade en en riktigt snygg Levis t-shirt på JC.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå himla fin vagn...kram kekka

2010-05-28 @ 19:27:25
Postat av: Clara

Så himla fin vagn! äre liggdel till oxå? //Clara

2010-06-15 @ 17:39:55
Postat av: Mican

Japp

2010-06-15 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0