UTMANING!

Den 11:e Augusti är det premiär för me&i's höstkollektion! Jag längtar galet mycket efter att få spana in den, är så himla nyfiken ju!

För att fira detta utmanar jag alla att boka en me&i träff när nya kollektionen kommer eller om man vill boka senare går det också bra.  Men senast söndag den 20:e juni måste vi ha suttit ett preliminärt datum. Alla som bokar får vara med om chansen att gå på Bio med mig!! Jag bjuder! Så kom igen! (vill man inte gå med mig får man självklart en biobiljett ändå)

Vill man shoppa tidigare så är det just nu upp till hela 50% rabatt på hela vår/ sommar kollektionen. Dessutom säljer jag även ut min egen visningskollektion. Bara att hojta till om man vill kika eller beställa.

Maila: [email protected]
Ringa eller sms:a 0736-329764




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0