Kökssoffan!

Åh vilken härlig dag det varit... Barnen har varit på midsommarfirande och sommaravslutning på dagis, jag åkte med min mamma till Arlanda för att släppa av syster.
På vägen dit stannade vi vid Thun's för lite shopping. Jag fann verkligen det jag letat efter. Lite handdukar och badlakan och Patrik fick shorts och två t-shirtar. Men det största fyndet var nytt tyg till min Kökssoffa! Helt perfekt, vaxad bomull, hur bra som helst med barn i köket.
Nu på kvällen har jag hunnit med att klä om den och här kommer lite bilder. (kommer även på resterande fynd när de är på plats)



Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad fint det blev!!

2010-06-27 @ 12:39:23
URL: http://blakelivelysstil.blogspot.com
Postat av: Ronja

Det blev ju kanoners! :)

2010-06-28 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0