Polarn o. Pyret

På Polarn o. Pyret kan man ju hitta hur mycket som helst. Jag är förälskad i deras Babykollektion.
Nu har dom tagit fram en toppenbra lista på vad man behöver till sin nyfödda. Självklart finns ju allt att köpa i de härliga klassiska Po.p ränderna.
Det första jag köpt till mina grabbar var faktisk varsinna mjukiskaniner just från Po.p Loke fick en grön och Love en blå. Självklart så har jag ju köpt en till Bebis också, det blev en röd.


FÖRSTA PLAGGEN - EN CHEKLISTA

För en nyfödd bebis är stl 50-56 cm bra, den passar upp till ca 2 månaders ålder.
Och du, glöm inte dig själv! Minst tre amningstoppar och en smart skötväska är en bra ide'.

LISTAN
3 omlottbodies
2 mjuka byxor
3 frotte'sockor
1 liten kofta
1 fleeceoverall
1 filt
1 par vantar
1 mössa
1 hjälmmössa
3 overallpyjamaser med hela fötter
1 mjukiskanin











Kommentarer
Postat av: kimmi

Min nin står Cid och säger här, han har nämligen en likadan ;)

2010-04-24 @ 15:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0