Me&i - Porsche

Vilken dag det varit, helt fantastiskt väder och ett strålande humör.
Hade ju, som jag skrev tidigare, me&i träff i Norrtälje idag med premiärvisning av sommarnyheterna. Det var en så himla kul träff med ett härligt gäng mammor, deras barn, karlar och en mormor. Så himla kul! Det var första gången de såg Vårkollektionen så dom var helt lyriska. Sommarnyheterna var också uppskattade, tror faktiskt alla ordrar innehöll nåt av Nyheterna. Så betyget blir ju helt klart fem av fem!
Jag avslutade Norrtäljetrippen med ett besök på Subway och deras fantastiska TonfiskSub.

Väl hemma började jag packa ihop vår ögonsten, systemkameran, Nikon D80. Vi hade bestämt oss för att sälja den och i stället skaffa en lite enklare kamera. Vi använde ju knappt 10% av kamerans kapacitet så det kändes som ett "vuxet val" haha!
Härliga Månsson familjen har tagit över äganderätten, men jag är inte bitter... Jag fick köra min Porsche hem! LYCKLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0